Ledig

10kommentarer

Hey guys!
Idag har jag varit ledig, men klev upp strax före ett. Valde att ligga och dra mig några timmar, eftersom jag var ledig så kände jag att jag kunde kosta på mig det ;)

Sedan kom min vän Manuela förbi, och vi drog ned till Coralbay, satt på J's jobb nån timme och sedan tog bussen in till Pafos Harbour. Så var vi där till typ åtta.

Soft dag idag..
Imorgon börjar jag vid 12..  Varför kan jag inte vara ledig en dag till?
Hur var eran dag?



Jag ser ut som ett troll, men jag är trött där ok? :P

10 kommentarer

LIENE

29 Apr 2011 09:21

sv: Min påskhelg var toppen. Hoppas din var det med.

t

29 Apr 2011 16:51

jättefin bild på headern verkligen :)

lisacorneliaa§

29 Apr 2011 20:06

Allt bra ? :D

nattis

30 Apr 2011 14:25

tycker du ser söt och glad ut ;) skönt med ledig dag fast blir inte jättemkt återhämtning på bara en dag...

N A T H A L I E n y r é n

01 May 2011 16:55

Förlåt för sent svar!



Sv; Ja min påskhelg var bra, din då? :D

lisacorneliaa

01 May 2011 18:17

Hej där! Har skaffat bloggmail nu så det är bara att maila in idolbilder, frågor, problem du vill ha hjälp med, åsikter om min blogg osv!.. Ha det bra! Kram



[email protected]

T I F F Y j '

02 May 2011 18:42

Jag har frågestund på min blogg, passa på och ställ en fråga!:)



Fin blogg förresten!:)

Alexandra - Uppsalas största blogg

03 May 2011 16:45

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

Svea

07 May 2011 23:00

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :D.

DINA

16 May 2011 12:19

söt blogg :) Kolla in min bloppis!:)

Kommentera

Publiceras ej