Haircut

4kommentarer

För någon vecka sedan så klippte jag mig. Inget speciellt, ville bara ta bort det slitna i topparna och även fin justera luggen lite.
Hon jag klippte mig hos var en bekant, som jag vet inte är så duktig på att klippa mig. Men eftersom det bara gällde luggen och topparna så gissade jag på att det skulle vara okej.

Jag klippte min lugg själv i januari och den blev inte så jämn, men helt okej.
Men nu när hon skulle klippa mig så klagade hon på att jag klippt den själv och att den var ojämn.
Men saken är den att hon klippte mig, fönade och det såg bra ut. Så fort jag hade tvättat håret och skulle göra det själv så såg jag att det var fruktansvärt ojämnt!

Less! Jag måste sätta upp luggen i spänne nu, funderar på att klippa mig själv igen..

4 kommentarer

Alexandra - Uppsalas största blogg

20 Apr 2011 00:32

sv: åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece sötnos :D

helena

20 Apr 2011 10:16

fin blogg :)

Michan

20 Apr 2011 10:36

Sv: Ormar som är så fina och mysiga :D



Jag tycker håret såg bra ut :D

Jag gillar när det är lite ojämt och inte ser 100% perfekt ut :)

Kitti

20 Apr 2011 15:39

Sv; Haha jag har också funderat på att läsa böckerna, men det finns en risk att man börjar tycka filmatiseringen är jättedålig sen.. :P Dessutom räcker det med läxorna vi får från skolan nu. Två månader kvar, sen jäklar ska det läsas :P

Men vad menar du med att de bestämde sig för att göra en säsong till? De ska väl göra alla för böckerna ? :S

Kommentera

Publiceras ej