Glad Påsk!

3kommentarer

Hej!
Idag är det lång- fredag och jag ska iväg och jobba om någon timme, börjar 16 men måste ju åka några minuter tidigare för att vara där i tid.

Jag sov till 12.30 idag, vilket var grymt skönt då mina ben och resten av min kropp var helt slut. Att arbeta är inte samma sak som att gå på gymmet precis, gymmet tar mycket mindre på kroppen.
Och jag har inte jobbat sen i början av december så jag gissar på att det kommer ta någon vecka eller två tills kroppen vant sig igen..
Tack vare mina herbalife-shaker så överlever jag i alla fall..

Jag är så snygg med okammat nyduschat hår... Not.

3 kommentarer

Miranda

22 Apr 2011 16:26

Vinnarna av veckans blogg är utsedda! Gå in och kika vem som vann! :D det kanske var du? ;)

Kram

SANNA

22 Apr 2011 21:42

Hej söta du! :)

Vad händer hos dig? :D



KRAM

SANNA

23 Apr 2011 11:22

SV: Okej! :D Jag sitter ute i solen ;)

Allt bra? :D



KRAM

Kommentera

Publiceras ej