Sverige

2kommentarer


Hej allesammans!
Jag är nu i Sverige igen,kom fram igår förmiddag klockan 11.20 efter en lååång och tröttsam resa.
I min 3 timmars vänta i munchen köpte jag en RIKTIGT FIN ring, visar er den imorgon.

Igår röstade jag också, eftersom jag inte befinner mig i närheten av min vallokal idag så passade jag på att förtidsrösta i högdalen igår. Hade riktigt svårt att bestämma mig eftersom jag inte följt med så mycket i år, men efter många om och men så blev det samma som i förra valet. Don't say more..
Har kanske ångrat mig, men det spelar ingen roll. För även om regeringen byter till rödgrön politik eller om Alliansen är kvar tror jag inte det blir så mycket dramatiska ändringar. Same shit, liksom..
Bara inte SD kommer in i regeringen!! Dock tror jag att dom kommer göra det.. suck.

Ikväll ska jag kliva på bussen klockan 22 på T-centralen som ska ta mig till Örnsköldsvik. Hoppas att dom har internet på bussen. Annars hörs vi imorgon.

Sitter just nu i min brors lägenhet och väntar på han och hans familj, min lilla brorson är sjuk och grinig och har åkt iväg till sjukhuset. Lilla sötnosen..

Vi hörs imorgon vänner, och då blir det vanlig uppdatering igen med bilder!

2 kommentarer

Anonym

19 Sep 2010 17:24

det går att ändra sig ända fram till idag när vallokalerna stänger ;)

Sandra Ackefjord ♥

19 Sep 2010 22:45

Ha en bra kväll :)

Kommentera

Publiceras ej