Snart sticker jag!

2kommentarer


J ligger och vilar lite.
Jag är astrött, klev upp vid halv nio imorse efter ca 4-5 timmars sömn.
Hoppas jag kan sova på planet istället..

Jag är jättenervös, vet inte varför eftersom jag har åkt plan själv många gånger.
Men det är jag i alla fall, mellan landar i Munchen som är en helt ny flygplats för mig så jag hoppas att det går bra.

Om ca 30-40 minuter ska vi börja köra den långa vägen mot Larnaca flygplats, är orolig för J som måste köra den vägen hem alldeles själv.
Han är verkligen bäst, I love him so much!

2 kommentarer

Lina Holgersson

18 Sep 2010 09:54

Hej :)

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer.



Men det skulle vara kul om du var med i någon/några av mina tävlingar. (Inget krav på att länka eller något).



http://linaholgerssons.blogg.se/category/tavlingar.html



Kramar //Lina <3

Anonym

18 Sep 2010 15:08

as fin blogg

Kommentera

Publiceras ej