Jag har semester, typ.

5kommentarer


Det blev trots allt en liten bloggpause. Men det får ni ta!
Jag har semester nu.

Resan hit gick bra, men den var lång och jobbig. Slocknade direkt på båda planen och vaknade upp i Cypern, sedan var det en bilresa på ca 2 timmar till huset.
Otroligt skönt att komma hem till mitt egna. Plus att träffa älsklingen igen.

I måndags efter vi sovit några timmar gick vi ned och badade i poolen, åkte till en djurpark. Sedan vid 6 tiden åkte vi hem och gjorde Amerikanska pannkakor med choklad och glass. Det var gott.

Igår tisdag, hade J tagit ledigt. Vi åkte till Petra Tou Romio (Aphrodite klippan), och sedan åt vi en äcklig lunch i bergsbyn Pissouri. Vi åkte hem och på vägen hem stannade vi några gånger och kollade på den fina utsikten.

Idag har vi bara hunnit kolla på Sea Caves, badat (och bränt oss) på Coralbay beach. Sedan ikväll vid sju ska vi in och äta middag på älsklingens jobb.

Ja, det är vad vi har gjort so far.
Vi hörs när vi hörs!  Ha det bra!

Bjuder på en bild på länge:

5 kommentarer

Sara

29 Sep 2010 21:18

Åhh vad mysigt ni har det då. =) Tänk om man ändå kunde vart där =)

Sara

01 Oct 2010 20:23

VI sakanr dig också Becca. <3

Darksess

03 Oct 2010 00:52

Vad kul att jag hamnade på din blogg! :P Ska till Cypern på måndag.

Frida

08 Oct 2010 08:24

Fy vad skönt att vara i Cypern. Jag hoppas att din semester var bra och att du får det fortsatt bra på Cypern. :)

Lovisa

09 Oct 2010 18:05

fin bild:)

Kommentera

Publiceras ej