Finally some action!

2kommentarer


I förmiddags skedde ett beväpnat rån i en utav bankerna här i Coralbay, närmare bestämt Laiki Bank!

När jag passerade där vid 14.30 tiden såg jag att poliser stå och "vakta" utanför polis- avspärrningarna och glas dörren till banken var sönder, glassplitter låg överallt på marken.

Tydligen hade två personer från Georgia (Jordanien??) och Rumänien (surprised?!) gått med en pistol och riktat den mot bankpersonalen och krävt pengar. Sedan sprang dom där ifrån fort som fan, fast polisen lyckades få tag i en utav bovarna. Men en utav dom går fortfarande fri, vad jag vet om.

Sure, det är inte roligt med brott. Men fan, äntligen lite action alltså, det är nice!


Visste inte om polisen skulle uppskatta om jag tog bilder, så därför tog jag det på avstånd.
Jag har ringat in banken med en röd ring! Tittar ni noga ser ni de gula avspärrningarna med.

2 kommentarer

Sara

06 Sep 2010 19:54

Hehe, ja lite action är ju aldrig fel ;P

Art By Tina

08 Sep 2010 12:20

Oj så läskigt. Tur att inte du hamnade mitt i mellan.

Kommentera

Publiceras ej