Åker tillbaka

2kommentarer


Hej mina vänner!
Det har varit dålig uppdatering, jag vet.
Men det har faktiskt varit fullt upp, dels har jag varit sjuk i ca 3 dagar sedan har det helt enkelt varit fullt upp. Har träffat allt folk jag ville träffa och umgåtts med familjen.

Ikväll sätter vi oss alla, Mamma+ hennes man och mina två bröder och jag då i en bil på väg till Arlanda. Vi börjar åka här ifrån vid 03 inatt. Sedan imorgon går första flyget mot Frankfurt 12.40 och vi kommer dit 14.45. Sedan blir det lite mer än 6 timmar väntan. Sedan åker vi vidare 21.35 till Larnaca Cypern och vi kommer fram vid 02 på natten Cypriotisk tid.

Det har varit roligt att vara här och hälsat på, mina underbara vänner och barn och min familj.
Och jag älskar årstiden, det är så otroligt vacker här utanför vårat hus, med alla träden som blivit gula och allt.
Men jag känner att det här inte är mitt hem längre, alltså.. Staden, området, livstilen, människorna...
Det känns som såååå tråkigt på något sätt. Jag skulle aldrig kunna flytta hit och bosätta mig här igen. Nej, utan blir det Sverige för min del så blir det Stockholm. Men även där känner jag en känsla av tristess..

Nej, jag har riktigt svårt att bestämma mig för vart jag vill leva. Men jag har ju som sagt HELA VÄRLDEN!
Men aldrig utan min J igen, saknar honom så mycket nu och längtar tills jag får träffa honom på måndag morgon. :)

Nej, nu ska jag slita mig ifrån datan och packa ned det sista.

Love to you all!

2 kommentarer

elin kärlek♥

28 Sep 2010 00:18

Hej hallå!

Skulle du vilja ha mer läsare till din blogg på ett enkelt och roligt sätt? Var då gärna med i min tävling i blogg :) Tack på förhand! Många kramar / Elin Kärlek♥

elin kärlek♥

28 Sep 2010 19:52

Vilken fin blogg :)

Haft en bra dag?



/ELIN KÄRLEK

Kommentera

Publiceras ej