Usch vilken dag!

4kommentarer


Hej, mår ni bra?

Själv så mår jag piss, huvudet värker och jag är trött. Men hinner nog inte ta en powernap idag.
Första dagen på jobbet efter tre veckors semester är verkligen ingen höjdare, speciellt inte om det är ett jobb man vantrivs med.
Det första som hände när jag kom var att Hotell Chefen kom och började skrika till mig att jag måste städa bort på borden i restaurangen, jaja lugn inga problem sa jag.
Jag gick ut till restaurangen och såg att första bordet hade tallrikar som var smutsiga, jag tog dom och skulle bära bort dom mot disken. Då kommer han och skriker igen;

SA JAG ATT DU SKULLE STÄDA INNE I RESTAURANGEN?!?!
Eh, ja?
Nej, UTE PÅ ALTANEN!

Aja, den idioten har alltid varit och kommer förbi idiot.
Sedan fick vi höra att "Potana" tjejen som vi ville ha bort därifrån, som vi skrev ett klagobrev till cheferna om, med allas underskrifter dessutom! Har fått befodran!
Efter tre månader har hon alltså klättrat om nästan oss alla.. Hon måste vara jävligt bra på att suga k*k.

Aja, tråkigt att lyssna på mina jobb problem. I know, därav min huvudvärk, men det är ju min blogg och mina problem.
Jag ska säga upp mig för gott... men jag vet inte när.

Härligt att titta på den här bilden.

4 kommentarer

Hannah

12 Oct 2010 16:50

Har du någon bloggsvar invite över? KRAAAM :D

emmelist

12 Oct 2010 19:07

aha okej... mysigt :)



hoppas morgondagen blir bättre för dig!

H A N N A ★

12 Oct 2010 19:38

nej, asså vi reser ungefär 2 ggr per år, 1 gång till thailand å sen nått annat varmt land, men de är bara för att vår familj är beroende av att resa, mamma klarar inte av kylan på vintern på nå sätt å pappa har problem med hjärtat så han måste resa och koppla av ;) å jag & min brorsa bara hänger på :D

Linda

13 Oct 2010 00:00

Haha, älskar kommentaren om den där bruden. En person som ingen i personalen gillar får inte en befodran även om hon är helt fantastisk på att arbeta, om det inte är nått annat vajsing.. Lagom kul att komma tillbaka till något sådant antar jag. Bilden är underbar! Har inte varit inne på din blogg (eller någon blogg för den delen) på ett tag, så jag har inte sett den nya headern, vad härlig den är :)

Kommentera

Publiceras ej