Trevlig kväll

1kommentarer


Ikväll hade jag en vän på besök. Hon kommer ifrån Schweiz (stavas det så?).
Vi hade det i alla fall riktigt trevlig och satt och drack ett glas vin på balkongen och pratade, en perfekt ledig dag.

Egentligen är det lite konstigt, att man knappt känner en person utan bara snackar via jobbet med sedan när man träffas utanför jobbet så är det precis som man kännt varandra jättelänge och man kan prata om allt.

Men det är precis sånna vänner jag vill ha.. Och det är sådan personer som det är väldigt få utav, därför har jag inte så mycket vänner. Visst, jag snackar med alla och skojar och sånt via jobbet. Men jag vet att innerst inne är det bara en massa skit som jag inte vill ha att göra med.
Precis så var/är det med sverige och samma är det här, i stort sett i grunden är det inte stor skillnad.

På den här bilden är det min bästa vän.

1 kommentarer

Sara

24 Oct 2010 18:59

Och bästaste lilla Colin. Han blir 8 månader idag, storkillen :)

Kommentera

Publiceras ej