Tomt!

1kommentarer


Efter två härliga veckor med min familj, först min mamma med familj som var väldigt intensivt och håll igång hela tiden. Och sedan min syster och hennes pojkvän som var lite lungnare men härligt ändå, med mycket häng på stranden och i Paphos och på restauranger.
Nu är lägenheten tom igen, med bara J och jag kvar. Tur är det att J är här, annars skulle jag ha blivit helt deprimerad och ensam.

Nej, men dom här veckorna har varit hur roliga och hur bra som helst. Synd bara att tiden går så fort när man har roligt. Skulle det ha varit möjligt skulle jag uppfinna en tidsmasking och åka tillbaka och uppleva dom här veckorna igen. 


"Jag har försökt ladda upp bilder men det går jävligt segt, mycket bilder kommer imorgon"

1 kommentarer

Camilla

10 Oct 2010 00:10

Cypern..jag är inte ett dugg avis ;) Lägger till dig på bloglovin så jag kan följa dina äventyr där :)

Kommentera

Publiceras ej