Min nya diet!

16kommentarer


Min nya diet är Herbalife!
Jag byter ut två måltider mot en shake istället som jag blandar ut med tex juice och frukter, det är väligt mättande och gott!

Ska man gå ned i vikt ska man ju äta mycket, fast rätt. Och jag har nästan aldrig sedan skolan ätit lunch, så detta blir väldigt jobbigt för mig. Anledningen att jag gick upp i vikt så fort var för att jag nästan aldrig åt.

Men i alla fall, jag kommer skriva sanningen här och hoppas ännu en gång att jag kan hålla det, till skillnad från alla de andra gångerna.

Ni får gärna kommentera och ge mig feedback om ni har någon erfarenhet om Herbalife.



Varje vecka kommer jag att skriva upp mina mått, vikt och målvikt:

16 kommentarer

Malin

11 Oct 2010 20:05

tack desamma :)

simone

11 Oct 2010 20:20

jag har testat och.. enligt mig? skräp. Jag förstår inte varför sådan smörja som detta eller dessa shakes som säljs på ica FÅR säljas. Ska dem säljas så ska det ju bara vara 100% proteion och inte annat gojs i som bara skadar kroppen.. huu :P

sandra

11 Oct 2010 20:27

var det inte dyrt att flytta till cypern?:D

En bögs liv

11 Oct 2010 21:12

Ja, just nu så hatar jag mitt ex typ :P

XOXO, LANAH

11 Oct 2010 21:21

Vad grymt att du bor på Cypern! Är det dyrt? Har du jobb? Hur länge har du bott där? Varför flyttade du dit? =)

H A N N A ★

11 Oct 2010 21:56

jodå, allt är bara bra med mig åxå :D några speciella planer för helgen? :D

emmelist

11 Oct 2010 22:19

gud vad härligt för er :D planer på att stanna länge eller?

simone

11 Oct 2010 22:25

sv: jo precis, jag vet at tdet inte säljs på ica men kollar man innehållet från leverantörerna så är det precis samma gojs där i - det var därför jag jämförde : Men det är bara min egna åsikt (eller erfarenhet kanske? som du efterfrågade) hoppas det går bra för dig!

FRIDA HJÄRTA KEVIN

11 Oct 2010 23:07

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon då du kan vinna ett gästinlägg. :D

Adara - teckningar, foton, drömmar

11 Oct 2010 23:33

Vill du vara med och tävla om ett Mineral Starter Kit från E.L.F Cosmetics?

Det är verkligen busenkelt! :)

Gå in här och se hur du gör:

http://adara.blogg.se/2010/october/tavling-med-elf-cosmetics-vinn-ett-minera.html#comment



Du är bara ett mail ifrån att tävla! xD

kram

kaffehörnan

11 Oct 2010 23:58

Makalös grym head du har

gonatt

emmelist

12 Oct 2010 01:01

jaha okej... förstår dig! saknar familjen och vännerna hemma kanske?

är din kille från cypern eller svensk+

H A N N A ★

12 Oct 2010 06:28

massor med innebandy, sådär mycket så de blir att man vill svimma av, har kommit så långt nu, flera gången om dagen :O



men sen sticker jag en kortis te egypten på torsdag så jag får koppla av, sen börjas de igen ;)

Johanna

12 Oct 2010 08:34

Lycka till! :))

sandra

12 Oct 2010 10:18

ah så jävla nice:D jag är oxå astaggad på att flytta till nått annat land när jag går ut gymnasiet. vad gick du för linje?

Trollis

14 Oct 2010 05:08

Lycka till kompis. Håller tummen. Går själv på diet sedan 52 dagar. Gått ned 5 kg. Det funkar. Men är jobbigt.

Kommentera

Publiceras ej