Hemma på rast.

4kommentarer


Hejsan!

Jag har precis kommit hem på rast och som igår så har jag huvudvärk igen och smärta i mina ben. Usch, jag undrar om huvudvärken beror på Herbalife shakerna, ni vet dom jag byter ut riktiga måltid med?
Eller så är det bara att jag är så fruktansvärt less på jobbet... Japp, jag blev less igen direkt jag satte fötterna innanför dörrarna där.
Nog pratat om det.

Igår gjorde min älskling en underbar Chicken Curry, som jag snart ska lägga tassarna på.
Visst är det behändligt när man har en kille som lagar otroligt god mat, så slipper man göra det själv? ;)


4 kommentarer

[lisabjernhagen]

13 Oct 2010 15:49

sv: tack skaru ha :) hoppas du följer den om du gillar den!

H A N N A ★

13 Oct 2010 16:16

men ändå! HAHAH, fett lyx du har de ju :O

XOXO, LANAH

13 Oct 2010 17:00

Sv: Åh, vad härligt det låter. Vill också flytta utomlands! Tjänar man bra? :)

Trollis

16 Oct 2010 14:10

Jag tror du har ont i benen pga att du står och går så mycket på jobbet.

Kommentera

Publiceras ej