God dag!

2kommentarer


Idag är jag ledig. Det är jävligt skönt!

Imorse så stack vi till Pafos för jag är tvungen att köpa nya byxor till jobbet, för man får inte ha jeans!
Även fast jag inte har det.. Utan vanliga byxor, varken jeans eller "kostym" byxor. Men i alla fall så hittade jag inga, eller jo på Mango men dom var för små, sedan hittade jag på en annan affär. Men jag kände inte direkt att betala 200 euro för ett par byxor jag ska använda och förstöra genom jobb.

Så passar inte mina byxor så får dom väl sparka mig då antar jag.. Eller ge mig 200 euro så köper jag dom andra..

Har på mig ett utav mina favorit linnen idag, från Ed Hardy.
Snyggt va?


2 kommentarer

Marina

23 Oct 2010 14:06

snyggt linne :)

Emmelie

18 Nov 2010 12:48

Jäkligt snyggt linne, vars har du köpt det? /emmelie

Kommentera

Publiceras ej