Min första kärlek.

2kommentarer


Första kärlek.. Ja, vem kommer egentligen ihåg det? När man var runt 13-14 år var man ju förälskad i var och varrannan person nästan. haha.

Nej, men den "första" jag kan minnas var en kille som heter Tato, han var en sk. Badboy som umgicks med dom coola. Jag såg honom för första gången på Barnensdag (ett populärt jippo för unga som arrangeras varje år) där han dansade "Techno dance" med sina coola vänner. haha
Jag föll pladask.
En månad efter tog jag kontakt med honom via lunarstorm och sa att jag ville träffa honom, vi träffades på någon fest efter det tror jag..? Kommer helt ärligt inte riktigt ihåg.

I alla fall få vara inte det förhållandet länge, kan inte ens kalla det för ett förhållande..

Ja, han var min första kärlek men definitivt inte min största...


2 kommentarer

Hedvig

20 Nov 2010 16:52

Haft en bra lördag än så länge? Några kul planer inför kvällen? :)

Laila

20 Nov 2010 17:20

Händer i kväll då?=)

Kommentera

Publiceras ej