Min bästa vän.

2kommentarer


Innan jag flyttade till Cypern så trodde jag att jag hade flera bästa vänner.
Men alla visade mig sitt rätta jag tillslut! Och vår vänskap tog slut.

Den ENDA som funnits där för mig, i alla år, med milen mellan oss är Sara.
Första gången vi träffades var hos mitt ex, jag satt och gjorde matte (Jag var 16) och Sara hade precis haft innebandy träning?
Vi pratade inte med varandra, typ bara hej. Mitt första intryck var att jag inte gillade henne.. haha
Efter att mitt ex och jag gjort slut på något sätt tog jag och Sara upp kontakten och började umgås, och det var nog det bästa beslutet jag tagit i hela mitt liv.

Hon är helt enkelt bäst!
Även nu när hon har 3 barn så har hon ändå tid för mig.
Hon är den enda som vet Allt!

Hon är bäst! Älskar dig Sara!

2 kommentarer

Sara

25 Nov 2010 17:04

Söt du e gumman. :) Du är också BÄST! =)



Tänkte på dig idag. Hur mår du? Hoppas allt är bra.

kanske kan snacka på skype ikväll? =)

nadia

25 Nov 2010 22:50

Jag sållade ut mina "vänner" för flera år sedan. Jag vet vilka jag kan lita på och de vännerna jag har kvar kommer jag att ha kvar hela livet. Vi har många gånger bott i olika delar i världen men när man träffas igen är allt som vanligt. Det är en sådan relation man ska ha med sina nära vänner. Sen har man sjäölvklart en skara med ytliga vänner som man träffar när man har tid och lust.

Kommentera

Publiceras ej