Godmorgon!

4kommentarer


Hej hej!
Allt bra idag denna lördag?

Här är det rätt bra, vaknade upp av någon konstig dröm för ca 1 timme sedan, efteråt så kände jag att jag hade rätt ont i foten, måste ha vrickat den på något sätt..
Har ringt och bokat tid hos frisören på måndag morgon också, så nu måste jag bara komma på hur jag vill klippa håret. Men det an ju inte bli sämre än vad det är nu i alla fall.

Ska ta och börja göra iordning mig för jobbet. Hade mycket hellre stannat hemma idag, faktiskt.

Vad har ni för planer för idag?

För någon dag sedan, innan jobbet.

4 kommentarer

Sara

13 Nov 2010 19:46

Snygg bild. ;) Du ser ut som värsta Hollywood stjärnan. ;)

Jag ska ta och se på Vampires nu, avsnitt 9. Har du sett den än?=) Hörs på skype sen? =D

Lovisa

14 Nov 2010 00:08

Vad fin! :D

Sara

14 Nov 2010 07:53

haha ja, du vet sådana Hollywood modeller typ. ;)

Jaa jag vet, nu vill jag ha Fredag igen så jag kan se forts.. :O

angelina

14 Nov 2010 11:06

godmorgon:)

Kommentera

Publiceras ej