Att inte bli bjuden..

5kommentarer


Idag på jobbet så frågade en arbetskamrat om jag skulle till en annan arbetskamrat som fyllde år och skulle ha födelsedags fest.
Tydligen inte, svarade jag, eftersom jag inte ens var bjuden..

Sedan visade det sig att precis alla hade blivit bjudna, alla utom jag. Till och med den där dryga tjejen som tror att hon är någonting, hon som alla hatar.

Fan vilken nice feeling, eller vadå?!

Grejen är den att jag skulle inte ha åkt till hans fest även om jag blivit bjuden. Men att helt uteslutas från gruppen var det värsta..

Hur skulle du ha känt om du inte blev bjuden?

När jag var hemma i September..

5 kommentarer

amelie

05 Nov 2010 23:10

åh jag förstår det:)

har ni väldigt varmt nu? min moster var där för nån månad sen å dom hade det varmt:P

amelie

05 Nov 2010 23:44

sv. hihi okej:D

QN

06 Nov 2010 01:00

den känslan är såå ... blä..

Fanny

06 Nov 2010 01:32

Letar du efter de perfekta stuprören, den där snygga skinnjackan från H&M som inte längre säljs eller gillar du att fynda? Titta hit! I min bloppis hittar du allt från oanvända märkesjeans, leggings och klänningar till snygga toppar under hundralappen. Det är först till kvarn som gäller så skynda att fynda!

Emma

06 Nov 2010 11:02

Först skulle jag nog bli ledsen, men sen skulle jag bli riktigt arg! Vad dåligt att bjuda alla förutom dej, riktigt omoget enligt mej :/

Kommentera

Publiceras ej