Svettdusch

0kommentarer


Hej allihopa!
Är så glad att ni går in och tittar här i min blogg även trots jag inte har uppdaterat på 4 hela dagar.
Vet inte vad jag ska säga, har haft noll motivation att uppdatera.
Ingen som helst ork, eller någon som helst fantasi what so ever..

Jag känner mig typ utbränd, orkar inte hålla på att jobba så här himla mycket. Liksom 2 ggr fram och tillbaka till jobbet per dag. Ska försöka ta och hitta mig något LÄTT och ROLIGT jobb, som om någon som läser min blogg och befinner sig i Paphos och vet om att någon behöver personal (inte mer än ca 5-6 timmar per dag), Tell me!?

Ska dra iväg till jobbet igen nu, måste göra mig iordning.
Det är fruktansvärt varmt och fuktigt och man svettas ungefär som att man skulle ha klivit ut från en dusch. Svettdusch! Fy fan.

Kommentera

Publiceras ej