Onsdag

5kommentarer


Hej!
Hur mår ni idag?
Själv är jag grymt trött,kan bero på att jag sov bara ca 5 timmar i natt(som jag gör varje natt) och har redan hunnit jobbat 5½ timme. Bara 3 arbetstimmar kvar av dagen dvs.

Det finns ju otroligt många bloggar om folk som bor utomlands, tex grekland.. Och dom jobbar inte, utan bara reser i landet och ser sig om. Hur har dom råd? Har dom rika föräldrar som sänder pengar till deras bankkonto varje månad??
Jag vill också leva så!

Nej, nu måste jag ta och äta något..
Vi hörs lite senare..

Jag igår på balkongen i solnedgången.
Even pretty whitout make-up.

5 kommentarer

EMELIE.

26 May 2010 15:38

Åh vilken intressant blogg!

Älskar såna bloggar om livet utomlands!

Så kul!:)

Tutteli

26 May 2010 16:36

Är facebook påväg bort?

säg vad du tycker o tror på min blogg



http://musikochannat.blogg.se

Lockerz

26 May 2010 17:24

Vill du ha gratis kläder , smycken och elektronik

(ipod, macbook m.m)?



Kolla på den här filmen då!:

http://www.youtube.com/watch?v=kDIgCIn4Geo

Emmy

28 May 2010 12:31

fin bild!

Marica ☆ Rödebäck

02 Jun 2010 18:29

Kan ju vara som så att dom jobbat som as för att ha råd .. bara för att man åker iväg på semester en längre tid betyder det inte att föräldrarna är involverade i ekonomin .. men jag hade också velat leva så =) för ett tag iallaflal.

Kommentera

Publiceras ej