Min dag hittils..

2kommentarer


Vi vaknade vid elva och åkte in till Pafos för att handla..
Köpte mat för ca 40 euro. Dyrt. Men nu har vi ju saker att äta här hemma i alla fall..

Ville köpa blekningsmedel också så jag kan bleka över min fula utväxt men blekningen jag brukade köpa finns inte någon stans?! Alltså påsar med blekningsmedel.. Tydligen skulle det finnas på apoteket, men de tär ju stängt till tre. Plus att J har tagit bilen nu.. Så han får köpa det imorgon istället..

Nu tänkte jag dra ned till poolen en sväng och jobba på brännan!

2 kommentarer

bitterfittan

25 May 2010 15:43

hoppas du har en bra tisdag? (:

marie

25 May 2010 16:20

Du gillar väl inte att ha en handväska på golvet när du är på reausturang? Nej, jag tänkte väl det :) Så var då med i min grymma tävling på min blogg där du kan vinna en snygg upphängare till din handväska!

Kommentera

Publiceras ej