Home

3kommentarer

Hello!

Varit hemma ett tag nu. Sjukt mycket på jobbet, det är tydligen någon lång helg för Cyprioterna. Ända tills måndag kommer dom att vara ledig. Vad det är för en helg vet jag inte..
Frågade en utav headwaiterna som är cypriot:

Jag: Why is it so much Cypriots here? Is it some kind of holiday?
Han: Yes.. Holiday.. Yes..
Jag: What kind of holiday? Or, why they have holiday?
Han: Hm.. Ehm... Eh... Public holiday?

Haha, ja så det är allt jag vet.
450 gäster imorgon frukost...  Usch. Så jag måste sova typ nu..

Yeah, do that duckface!


3 kommentarer

Anonym

22 May 2010 23:44

Vad söt du är

Bloggar24.

23 May 2010 00:28

Bloggar24 är en nystartad blogg där du hittar det senaste inom bloggvärlden. Vi vill också att små som stora bloggare ska få en chans att få synas och höras! /bloggar24

jasse

23 May 2010 21:40

hahahaha ! jag har en fråga hur är det att bo där nere i cypern? och hur är grekiska killar i förhållanden och så? läste att du är tsm med en snubbe därifrån va? hur är det? är nyfiken för hade kanske tänkt att åka dit övert sommaren.

Kommentera

Publiceras ej