Godnatt- Imorgon bantning

6kommentarer


Godnatt allesammans!
Hoppas att ni har haft en riktigt bra söndag!

Snart ska jag krypa till kojs och imorgon bitti upp och jobba igen, som vanligt.
Imorgon ska jag även "försöka" börja på min nya diet, försöka ja.. Det brukar va så..

Den heter i alla fall UpDayDownDay- Diet och den går ut på att man ska sätta igång en "gen" som förbränner fortare genom att äta väldigt lite en dag och vad man vill nästa dag. Alltså Up Day får man äta vad man vill och Down day ska man äta 20% av sitt dagliga kalori- intag..

Ska berätta mer om allt imorgon, för jag tänker skriva upp allt här så jag inte kan fuska!
Nu ska jag banne mig nå min målvikt!

(iofs så har ju dagen börjat, men jag har redan fuskat genom att äta kex och dricka vin, men det kanske inte gör något? ^^)

6 kommentarer

CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

03 May 2010 10:17

Lycka till med dieten tjejen :)

Linda

03 May 2010 11:36

Aldrig hört talas om den dieten innan, blir kul att få veta lite mer! :)

Denise

03 May 2010 14:02

Hejsan, fin blogg du har :)

Jag har precis bytt header och undrar vad du tycker om den?

Gå gärna in och kika i min blogg på mina foton och annat!

www.dsfoto.blogg.se

Marie

03 May 2010 21:01

Lite vin och kex är alltid okej. ;)

Sara

04 May 2010 00:14

hehe lite fusk gör väl inget. ;)

petra

04 May 2010 19:14

Ät regelbundet med frukost, lunch, middag och två mellanmål som består av frukt ist så kommer du ha lättare att gå ner och ännu lättare att behålla det du gått ner! Det är INTE bra att äta endast 500 kcal, kroppen behöver ung 1300 kcal bara för att gå runt, alltså om du skulle ligga helt still i en säng utan att röra dig!!

Kommentera

Publiceras ej