Eurovision Song Contest 2010

1kommentarer

 

Ikväll är det ju Eurovision song contest som jag absolut måste se!
Här på Cypern börjar det klockan 22 ikväll, vilket betyder klockan 21 hos er.
Perfekt för mig ju, slutar ju 22 så får skynda mig hem och se på det.

Lite tråkigt i år är ju att Sverige inte är med och tävlar, men vem hade någonsin kunnat tro att Anna Bergendahl skulle kunna ta sig till finalen med den där tråkiga låten?

Själv har jag redan hittat två låtar jag gillar, norges bidrag är otroligt vackert. Och Frankrikes låt är bra, den får
en på danshumör.

Men men.. Vi får vänta och se vem som vinner, skulle ju vara häftigt om norge vann i år igen. Eller hur?

1 kommentarer

Linda

29 May 2010 16:15

Jag ska nog se det ikväll bara "för att". Inte ett dugg överraskande att sverige inte kom med, låten var ju urdålig och trist.



Kommentera

Publiceras ej