Usch!

1kommentarer


Jag ar sa otroligt less!
Less pa precis allt, less pa cyprioterna, less pa att inte ha nagra pengar...
Men framfor allt ar jag sa otroligt less pa jobbet! (darav cyprioterna!)

Men jag hoppas verkligen och haller tummarna att allt gar som det ska!
Tanker inte saga nagot nu, for jag har markt att hoppas man pa nagot for mycket och berattar for alla om det sa kommer det troligtvis inte att handa. Sa darfor tanker jag inte saga nagot forren allt ar fixat!

Idag har det varit en crapy dag pa jobbet, i slutet av dagen borjade en av head waiterna att skrika och ha sig och jaa. Sant skit..
Orkar inte traka ned er med allt det..

Nu ska jag i alla fall lagga mig och lasa i min bok och sedan sova.

Godnatt!

1 kommentarer

Sara

25 Mar 2010 19:44

Msn ikväll? :)

Kommentera

Publiceras ej