Update

0kommentarer

Hej! Sorry för dålig uppdatering..
Började ju jobba i fredags och blev dessutom riktigt sjuk på fredagen, första gången på två år faktiskt. Suck!
Hade i alla fall feber och det var sjukt mycket att göra i hotellet 380 middagsgäster hade vi, det ni!

Och under hela går natten så sov jag väldigt dåligt, vaknade ungefär en gång i timmen. Troligtvis var det att jag inte fick någon luft eller så, eftersom J klagade på mina snarkningar. haha!
Vaknade vid tio av förskyldnings smärta och tyckte att mitt öga kändes tugnt, tittade mig i spegeln och ögat hade svullit upp till en stor klump!
Haha, jag började såklart gråta.. tycker det är otroligt läskigt då sånna saker händer, dessutom så känner jag mig som Quasimodo( ringaren i nottredame) när sånt händer. En gång i mitt liv har det hänt att ögat svullit upp så mycket, och då stannde jag hemma!
Men inte idag, nej. Vi drog till Apoteket och köpte någon ögonkräm som jag ska smörja på två gånger om dagen och nu är ögat nästan helt normalt.. Tur det!

Nu jobbar jag ända fram tills fredag, då jag är ledig igen. Och det tråkiga då är att J kommer att börja jobba på torsdag.

Ja, det var ju lite grejer som har hänt mig. Men nu vet ni ju att jag lever i alla fall.
Ber om ursäkt om det kommer att vara lite dålig uppdatering nu framöver, men så fort jag kommit in i arbetslivet lite mer och förskyldningen har släppt så blir det nog bättre...

Funderar även på att söka annat jobb, haha, orkar inte med den här skiten igen. Men än så länge får det funka tills jag hittat nått bättre.

Kommentera

Publiceras ej