Tva tequlia och en vodka!

1kommentarer


Hej!
Kom hem for ca en timme sen, har hunnit atit och duschat med.
Att dusha efter jobbet en sen kvall ar det skonaste som finns, enligt mig. Att kanna sig frash innan man lagger sig och pa morgonen da man kliver upp ar det basta.

Efter jobbet gick vi till en bar Coral Sunset heter den och dar bjod headwaitern allihopa pa en tequila shot, sedan bestallde jag in en Vodka+lime+ lemonade, som jag nastan alltid gor om jag inte vill bestalla drinkar.
Sen gick jag och en arbetskompis ut en svang for att roka, och nar vi kom tillbaka hade vi helt plotsligt en shot pa bordet igen. Som tydligen ocksa var vodka. It was on the house, so i don't mind. haha



1 kommentarer

Anna

20 Mar 2010 14:07

sv: okej :) nej jag har inte hunnit med så mycket ännu ;)

Kommentera

Publiceras ej