I'm back!

1kommentarer


I'm back!

Shit alltså, jag höll på att försova mig ikväll. Skulle ju ta min power nap och hade ställt klockan på en timme efteråt. Och jag vaknade en kvart innan jag började igen!!
Tack vare att J ringde så kom jag bara 5 minuter för sent..

Jag är var och är helt slut. Tur att jag är ledig imorgon, fast jag har mycket jag måste hinna med...
Om jag orkar. haha!

Det jobbiga med att jobba utomlands är att man bara är ledig 1 dag i veckan, det suger!

Men jag tycker ändå alla som får chansen att jobba utomlands borde ta den, tro mig det är ingenting man kommer att ångra!


Bilden är tagen i Troodos bergen. I know, jag ser knäpp ut på bilden. haha

1 kommentarer

emma.

16 Mar 2010 22:49

Hejhej! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Onsdag i morgon :)

Kram Emma

Kommentera

Publiceras ej