Halloj!

0kommentarer


Idag åkte vi till Nicosia och gick på Ikea, köpte inget speciellt utan bara småsaker som värmeljus, visp och sånt!
Sedan käkade vi mat på restaurangen och jag fick en MEGA portion med köttbullar, haha jag som inte ens gillar köttbullar så mycket. Och för första gången i mitt liv åt jag köttbullar,brunsås och STRIPS! Haha, det gör man tydligen här.. Men det var rätt gott ändå.

När vi kom hem bestämde jag mig för att gå på en liten promenad runt om huset och kom tillslut fram till en gränd och tänkte gå tillbaka då en hund rusade emot mig skällande och morrandes!
Jag blev rädd och typ vände mig emot honom för att visa att jag inte var rädd (har läst att man ska göra det) sedan tog jag sakta ett steg och hunden kom närmare och morrandes.
Jag tittade mig runt omkring men såg inga ägare till hunden och fick försiktigt fram ett; HELP.
Och då kollade hunden på mig och backade bort, så gick jag sakta hemåt men var nästan berädd att hunden skulle komma och attackera mig bakifrån. Men det gjorde han ju inte. TUR!


Kommentera

Publiceras ej