Guten morgen!

1kommentarer


Vaknade upp denna söndag med ännu ett uppsvullet öga, usch. Men tror svullnaden har lagt sig lite nu efter jag smörjt på krämen. Men vad är det egentligen som gör att ögat sväller upp?

Känner verkligen ingen lust att åka och jobba idag, jag är trött och less och känner inte att jag orkar springa och svettas som en tok mellan borden medans chefen ropar på mig; Gör sådär, rengör det där bordet, polera bestick!
Helt ärligt så är jag så sjukt less på restaurang yrket nu, jag vill göra något annat, något jag känner mig lycklig med. För nej, jag är inte lycklig när jag måste bära 20 tallrikar på min arm som väger 10 kg.

Nej, nu ska jag äta frukost och göra mig iordning för jobbet...
Vi hörs!

1 kommentarer

marre

07 Mar 2010 11:17

jag ska bo och jobba i Alanya :) så låt höra, är det underbart att bo i solen året om?

Kommentera

Publiceras ej