Fredag!

2kommentarer


Hej hej.
Har precis kommit hem efter mitt ena skift.
Ska ivag och jobba igen vid sju sa jag far passa pa att vila nu.
Vaknade i morse halv 7 av att sopbilen kom forbi och vi har fonstret alldles mot vagen sa det hordes kan jag lova, dessutom ar sopgubbarna inte direkt tysta av sig. Nej, dom ropar ELLA och allt mojligt sa att dom vacker upp hela sammhallet!

Efter jobbet ikvall kanske vi nagra arbetskamrater ska ut och satta oss pa en bar och ta en drink.
Det kan ju bli mysigt?
Jobbar morgon imorron, men va fan. Man lever bara ett liv! :)

Hur ser eran fredagskvall ut?

2 kommentarer

Pania

19 Mar 2010 15:16

sv; Jahaokej :) Jag fick faktiskt ett jobberbjudande på ett hotell på paphos men avböjde.

Hur länge har du bott på cypern nu?



Ja, jag hoppas verkligen att jag lyckas få mig ett jobb direkt. Skulle vara guld!

Anonym

19 Mar 2010 15:31

svar;skönt att höra :) bra här med :)



Min fredag är lugn med pojkvän o vänner :)

Kommentera

Publiceras ej