Faan!

3kommentarer


Jag har fatt virus i min dator!!:(
Eller rattare sagt sa star det att nagon har hackat sig in i datan och jag kan aven se ip.adressen..
Fy fan! Vem fan vill gora det liksom?
Som om jag har nagot intressant i min dator forutom en massa minnen och bilder som bara jag har nytta av?

Inte precis som att jag ar varsta fildelarn som sitter och delar ut filer hela dagarna, och varken terrorist planer eller barnporr har jag inte heller.
Sa vem fan far ut nagonting av att hacka sig in pa min dator???

Det varsta ar att jag inte kan ga in pa internet heller och ladda ned nagot nytt virus program, eftersom Avast som jag hade slutade funka och man kunde registrera sig. Vilket jag ocksa gjorde!
Men nej, nu funkar det inte. Man maste betala typ 500 kr for 6 manader om man vill fortsatta.....

Just nu sitter jag vid J's dator, darfor har jag inte dom sista tre bostaverna.. Hoppas ni kan lasa anda.

Men liksom, vad gor man?!?
Jag vet dessutom inte hur man installerar om windows..

3 kommentarer

Lesly

17 Mar 2010 14:08

aa ush för virus, hoppas att det inte har förstört för mycket :)



Tack för din snälla kommentar :) Ha en fin dag :)

THERÉSE

17 Mar 2010 16:17

fy vad elakt! varför gör man sådan? :(

Anna

17 Mar 2010 18:36

SV: svaren finns uppe nu ! :)



usch vikken jävel, kolla upp ip adressen !

Kommentera

Publiceras ej