Börjar bli sjuk

0kommentarer


Imorgon börjar jag ju som sagt att jobba igen...
...och jag har gått och blivit sjuk! Än har det inte brutit ut, men kan ju lova att det gör det under natten. Huvudet känns tungt och slut, ögonen känns så överansträngda, sakta men säkert blir jag snuvig.
Det känns som att jag skulle ha gråtit i flera timmar, ni vet då man bara är helt slut, fast det har jag ju inte. Så ja, hoppas i alla fall att jag är ok imorgon.

Det hela började då jag vart så vansinnigt less att vänta på J, vi skulle fixa högtalare och bajs till bilen. Ett jävla bilfreak är vad han är. Så vi/ JAG (han var väldigt road och intresserad) i ca 3 timmar, jippie!

När det äntligen var över så åkte vi till Carrefour, jag var tvungen att köpa bindor (haha, gud vad intressant för er att veta, eller hur?!) Nej, men saken är den att det var betala för 1 och 1 gratis. Så jag fick alltså två dubbla packet med bindor och trosskydd för priset av 1! Är inte det fantastiskt? Varför är det aldrig så i Sverige?

Vi åkte vidare och käkade kebab m. pitabröd på vårat favorit snabb-mats ställe, mums!

Har dessutom sett klart AVATAR idag, crapy kvalité men jag fick ju åtminstone se hur den slutade!:)

Nej, nu ska jag bara vänta på att J ska duscha klart sen blir det film och sova! Hej!

Kommentera

Publiceras ej