Bad day,c u 2morrow

0kommentarer

Dålig (blogg) dag idag!

Vakande vid nio för att träffa min gamla chef, som dessutom inte bad mig komma tillbaka, nej han ville att jag skulle tigga tillbaka mitt jobb hos personal chefen, so not my style.
Dessutom var inte p. chefen inte två gånger kom jag för att träffa honom så jag lämnade mitt nummer så får jag väl se om han ringer upp mig.

Sen resten av dagen har jag varit, trött, irriterad, uttråkad och less!
Det blir så ibland..
Typ kännt som att man bara vill ge upp och dra härifrån, inget speciellt som har hänt egentligen det bara är en sån dag idag!

Har precis duschat och ska nu sova och hoppas att jag vaknar upp på bättre humör imorgon, då drar vi till Nicosia en sväng.


" Tell me please, would you one time just let me be myself so i can shine with my own light"

Kommentera

Publiceras ej