Back to work

0kommentarer


Min "gamla" chef ringde mig tidigare i morse, och berättade att jag får komma tillbaka.
- Jag sa ju att jag skulle fixa tillbaka dig, sa han.

Hehe, så imorgon börjar jag där igen. 13,30 börjar jag men måste vara där tidigare för att fixa allt igen som skåp och en massa saker igen:P
Det är väl lite delade känslor om det hela, men har som sagt inte hittat något annat och behöver verkligen ett jobb just nu för pengarna räcker ju inte i en evighet.
Dessutom är det ju ett stort plus att jag kan jobbet, känner alla som jobbar där och cheferna GILLAR mig:)

Nu ska vi till Paphos en sväng, jag funderar på att gå in på nagelsalongen och be dom ta bort mina naglar, börjar bli riktigt fula nu. Eller så väntar jag tills nästa vecka och så länge får jag måla med nagellack..

Aja, vi hörs sen!

Kommentera

Publiceras ej