Argh!

1kommentarer


Hejsan!
Hemma igen, efter en laaaang arbetsdag, visst visserligen var den bara 8 timmar som normalt. Men det kandes anda valigt lang, eftersom under kvallen var jag tvungen att jobba for 3 personer typ.
Skulle gora drinkar och tva andra serverar dom, men nej. Dom tar det lungt och fint och later det sta framme sa drinkarna blir varma och gasterna hinner nastan ata upp innan dom far sin dryck!
Dom jag jobbade med stod och snackade pa deras obegripliga polska och skrattade och hade sig, medans jag jobbade arslet av mig och sprang in och ut fran koket for att tvatta vinglas!

Mitt under allt kommer "han som tror att han ar chef" och sager till mig att jag maste ga in och polera bestick. WTF?! Jag blev arg och irriterad. Orkar inte ga in pa det hela men, ja.. Jag orkar verkligen inte vara kvar dar!

Nu jobbar jag imorgon och sen ar jag ledig pa mandag, da maste jag bara forsoka ta mig ut och hoppas att jag kan hitta nagot annat. Hoppas pa att J ar ledig sa han kan skjutsa mig:)

Hoppas att eran lordag har varit battre an min!


Hotellet jag jobbar pa!

1 kommentarer

MissCM

20 Mar 2010 22:35

vad jobbigt det låter! :/



sv: okej, jag har lagt till dig nu, säg till när du har lagt till mig med! :)

Kommentera

Publiceras ej