Varmt!

2kommentarer


Usch.. Det är så otroligt varmt idag..
Konstigt ändå, jag har varit här i två år och jag LÄNGTAR alltid efter värmen, men när den väl är här så klagar jag bara.. haha..
I- lands problem..

Men allvarligt, det är ca 30 grader varmt men känns som 50 typ, kläderna är alldeles blöta och det går absolut inte att sova utan fläkt och ibland Ac:n.

Och för att klaga lite mer så vill jag klaga på jobbet, varför kan dom inte slå på Ac:n i restaurangen?! När ska dom egentligen göra det? I december?! Vill dom ha klagomål från gästerna eller?

"Det är så varmt så jag kläcks" - citat från min mamma.


2 kommentarer

Sara

06 Jun 2010 18:59

Meh fuskigt tycker jag. Vill också ha värme, här blåser det jämt när solen får för sig att titta fram. :/ Msn ikväll? :)

Linda

07 Jun 2010 00:46

Aww, sött citat av din mamma. Men så är det ju, jag längtar ihjäl mig efter solen under hela vinterhalvåret, surar och är allmänt jobbig när det är kallt, och sen när solen väl kommer vågar jag inte ens klaga, trots att min nya solbränna gör ont som satan, men det är iiiinga problem :P



Nä, men det måste vara rätt svårt att jobba i den värmen..

Kommentera

Publiceras ej