3 år sen!

0kommentarer


Tänka sig att tiden går så fruktansvärt snabbt.
Snart 3 år sedan tog jag studenten, den 8de juni 07 stod jag på flaket och skrek av glädje. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv. haha.

Så otroligt roligt var det att jag faktiskt skulle kunna tänka mig att gå om gymnasiet för att ta studenten igen.

Så alla ni som ska ta studenten i år, DET är och DET kommer att bli en otroligt rolig dag, ta vara på den! För den kommer inte åter.

Och oroa er inte för vad ni ska göra efter studenten, vad ska ni jobba med? kommer ni få jobb?  och alla dessa tusen frågor som ni har.

Jag är idag 22 år, 3 år sedan tog jag studenten. Jag visste inte då och jag vet inte nu vad jag vill göra i framtiden. Ta istället dagen som den kommer och alla chanser du får, ta dom!


Studenten 08/06- 2007:
(haha, det sjuka är att jag inte har kontakt med NÅGON från min dåvarande klass.)





Balen: 

( hade supersnygg håruppsättning och världens vackraste klänning som min duktiga mamma har sytt!)



Kommentera

Publiceras ej