Potana

0kommentarer


Hej mina vänner!

Har varit hemma från jobbet ett tag nu, men måste ta tag i disken och sedan hoppa in i duschen, efter det sova. Jobbar split i morgon och resten av veckan för den delen, i övermorgon är jag i alla fall ledig. Grymt skönt!

Det är en ny tjej på jobbet som jag stör mig så inni h*lvete på, alla andra håller med mig. Det är bara två personer som gillar henne och det är chefen och en annan tjej från samma land som henne.
Fy satan vad jag hatar den där tjejen alltså, jag blir galen. Men försöker att inte bry mig, men det är svårt när det kommer en som tror att hon är bättre än alla andra och har högre position, men egentligen är hjärnan lika liten som en ärta. POTANA är vad hon är! Vill du veta vad det betyder så leta upp det på internet.

Ja, så trevlig var jag i dag..
Haha, lika bra att jag gör någoting vettigt istället.

Bilden är från igår, men jag ser lika dan ut. :P

Kommentera

Publiceras ej