Ingen bra dag idag!

4kommentarer


Idag är ingen bra dag!
Jag är sjuk och har inte mått så här dåligt på ca 2 år och inte kan jag stanna hemma och ta det lungt och försöka bli frisk heller. Nej, jag måste iväg och jobba i 40 graders värme i feber, om inte svetten rinner från värmen så dubblas det i och med febern.

Att jag dessutom jobbar 2 pass idag, alltså split, och måste dras med den där j*vla idiotiska Potana h*lvetes j*vla kurva fula äckliga Rumänska tjejen gör det inte bättre!
Jag orkar inte förklara vad som har hänt och varför jag hatar henne så mycket och tror inte ni är så intresserade heller.

Men att lägga GLAS bitar i någon yoghurt så att man tuggar på glaset, ÄR INTE NORMALT!!

Aaaargh! Om jag vore en mördare så skulle jag inte tvivlat på att mörda henne.. haha.

Hur är din dag so far? ;)

På den här bilden var jag sliten..
Ingenting om man jämför med idag!

4 kommentarer

Linda

23 Jul 2010 16:42

min dag har nog varit sjukt mycket bättre än din iaf, haha. Fy fan för att gå till jobbet i en sån värme och må dåligt, hoppas du tar och intensivvilar på rasterna. Hon verkar ju inte ha alla pållar hemma den där..

Sara

23 Jul 2010 21:27

Får ni inte stanna hemma om ni är sjuk?:/ Eller, vet ju hur störda cyproterna är, så gissar på ett Nej! Hoppas du blir bättre snart, kanske hörs nå på msn ikväll? Krya på dig. Puss

Milly

23 Jul 2010 22:31

Fin blogg!

ska själv till Cypern om 2 dagar så det var roligt att jag hittade din blogg =)

krya på dig

Marie

23 Jul 2010 22:35

Det är det sjukaste jag hört!

Kommentera

Publiceras ej