Vill bara klargöra en sak för dig...

1kommentarer


...."Maggan" från Ljusdal..?
För det första så känner jag ingen som bor i Ljusdal och dessutom var det ju modigt att kommentera med ett annat namn och länka till en blogg som inte existerar.. Så jag får väl ta upp det här istället..
För det första så har du ingen aning om hur jag funkar eller tänker så tycker inte du ska säga att du gör det..

För det andra så har jag varken skrivit skit eller HOTAT någon i hela mitt liv..
Jag skriver vad jag känner och tar någon illa utav det, ja då kan inte jag göra något utav det..
OCh jag tycker du ska sluta kommentera eller ens gå in på min blogg och yttra dig om saker du inte vet ett skit om!

1 kommentarer

"Maggan"

09 Jan 2010 21:14

Ljusdal? vem kommer där ifårn? inte gör jag iaf.

Någon blogg har jag inte så vad du får de ifrån är också en gåta. Men de är väl som ditt liv, du hittar ju på saker så de låter bra för dig.

Jag vet mer än du tror om dig verka det som.

hmm.. läsa din blogg får jag göra så mycke jag vill. Jag gör vad jag vill. Precis som du, vi är ju lika mogen så..kommentar kommer ja att göra så fort jag tycker du skriver nått fel.

Kommentera

Publiceras ej