Torsdag

3kommentarer


Tja tja!

Idag händer det inte så mycket för min del, bara ta det lungt och så.. Jätteroligt (not)
haha..
Vaknade halv ett idag och var jättetrött och är fortfarande helt otroligt trött, fattar inte vad det är med mig ibland. Jag verkar kunna sova hur mycket som helst.

Jag kommer ihåg förra året under den period jag inte hade något jobb, vissa dagar sov hela morgonen, dagen och natten klev bara upp för mat och toalettbesök. Haha, helt sjukt..

Nej, nu ska jag gå ned och laga lite mat hade jag tänkt (läs; blir tvingad..)


Egopics, I just love them when i look great.


3 kommentarer

Linda

14 Jan 2010 15:44

Hehe, man blir lite slö när man inte har nått jobb. jag har inte jobbat sen..september och det enda roliga jag har är gymmet. Man snurrar ihop dagar och lägger sig sent.. kuul..



Jag tyckte så mycket om dem så vi tog kontakt med en så vi kan ha en ny partylite demo här hemma, står ju inte på sidan vad de kostar men sjukt söta var dem :)

Olivia

14 Jan 2010 17:15

jag skulle inte ha något emot att sova lite längre :) hehe!



sv; helt underbara :)

Filippez

14 Jan 2010 20:32

Hejsan :)

Kommentera

Publiceras ej