tisdag

1kommentarer


Hejhej!

Imorse hade jag ställt väckarn på 9 igen! Men vaknade inte förren halv tolv av att min mobil ringde, helt yrvaken svarade jag och ni vet ju hur förvirrad och snygg röst man har då:P
Det var från "jobbet" och jag ska få jobba imorron, JIPPIE! Det är liksom en av orsakerna jag stannar här länge, för att få jobba lite:)

Sedan drack jag upp min frukost, jag dricker ju måltidsersättning till frukost nu för tiden, och jag och mamma gick ut på en promenad.
Det var plus grader ute när vi gick ca 3.4 grader och jag trodde det skulle vara varmt och skönt, men när vi hade gått en bit så trodde jag helt allvarligt att mitt öra skulle frysa bort. Har aldrig varit så kall om örat förut. Haha.
Sen efter en timmes promenad så kom vi tillbaka och nu är jag typ hur trött som helst, men ska försöka städa bort lite och sånt som behövs..


Snö är otroligt vackert, synd bara att vintern är så länge här.
Bild hittat på google.se

1 kommentarer

lisa!

20 Jan 2010 01:04

gud vad härligt att jobba på cypern! så du är härligt solbränd och fräsch året runt nu eller? :)

Kommentera

Publiceras ej