Saturday night.

0kommentarer


Tja tja...

Har nästan precis kommit hem faktiskt..
J tvingade med mig till Onoff för att leta efter en kabel och såklart hade dom inte den hemma och inte gick det att beställa hem heller, men dom skickade oss till Microshop så det var bara att dra dit och kolla.. Tyvärr hade vi ingen lycka där heller..

Vi drog vidare till Linn och Mikael och fikade kaffe och bullar och jag och linn satt och snackade om allt mellan himmel och jord (så skönt att ha någon som är en kopia av en själv) medans killarna fixade med datorn och snackade om sånt tråkigt tjaffs. haha.

Vid halv fem drog vi till Syrran och hennes kille för att direkt åka till Mumai Town, en indisk restaurang här i Örnsköldsvik. Maten var väl helt okej om man förväntar sig att få äta mat som smakar Chili Corn Carne. haha.
J's mat är betydligt mycket godare! Tur att han ska laga mat här imorgon!
I love indisk mat!

Tog lite kort, men tyvärr är bilderna alldeles för dåliga för att läggas upp här, eftersom jag numera bara har mobil kameran efter en liten incident med vår Nikon..

Hittade en bild på Mumbai town på google och ja, så här ser det ut utanför restaurangen om någon ville veta, haha.




Till dig "Maggan"; Varför jag trodde att du bodde i Ljusdal var för att Ip adressen du skriver ifrån uppger att du kommer ifrån Ljusdal, dessutom använder du Telias internetuppkoppling, liksom om du ville veta..
Och ja, läs min blogg du och kommentera så mycket du vill om du tycker att jag skriver någonting fel här men din kommentar kommer ändå aldrig att godkännas.
Så skriv skriv skriv så att svetten rinner.....

Kommentera

Publiceras ej