Patetiskt!

1kommentarer


När jag ändå tog upp det där som hände min syster så kan jag ju ta upp lite saker som har hänt mig med på senaste tiden. Visst det är inte så allvarligt som det där, utan det som hände mig är saker folk som känner/kände mig har gjort för att jävlas.

1:
Någon hade "sexchattat" med en kille och sagt att han inte vågade visa hans K*k och trodde inte att den var så "stor" som han påstådde. Hon gav ut min mail och bad honom skicka en bild.
När jag gick in för att kolla ett mail, från en mailadress jag inte kände igen fick jag en liten chock över att se den bilden...
Vad jag skrev tillbaka tänker jag inte avslöja här, men det ger mig alltid ett litet leende på läpparna när jag tänker på vad som hände efteråt. haha!
(skrev om detta i ett inlägg förra året)

2:
För någondag sedan loggade jag in på min msn och ser en adress som har lagt till mig i kontak-lista, jag frågade vem det var och fick svar på engelska.
Frågade vart fick du tag på min mailadress, men fick inget svar. Hon frågade vad sajten som vi "chattade" på hette.
Ja, det skulle jag också vilja veta, du/ni som gav bort min mailadress kanske kan svara på den frågan?
I alla fall frågade hon om jag var kille, kanske svarade jag, varken min mailadress eller min bild är maskulin på något sätt, Dumbass!
Hon länkade till en sida och frågade om jag ville se henne naken i cam..
Tyvärr så är jag faktiskt inte intresserad av samma kön, eller att se en person naken i cam.


Det som jag funderar på är vad får folk egentligen ut av allt det här?
Dom får inte se mitt ansikts uttryck när det händer, eller vad som egentligen händer..
Nej, jag tror snarare dom här personerna har någon form av fetich som dom inte vågar står för och när allt kommer till kritan så ger dom ut min mail.

Har du varit med om något av det här?


1 kommentarer

Linda

22 Jan 2010 21:24

Faktiskt varit med om nått liknande. Fick nån vänförfrågan, detta är kanske 2 år sedan, från en som visade sig vara turk, och sedan en till och en till.. så jag gjorde en grupp med säkert 30 stycken som det hann bli. Dålig engelska och alla skrev något i stil med "camera open" eller "chest open" och liknande, döäckligt..

Visade sig att någon, vet fortfarande inte vem, laft ut min adress på någon spelsida och då hade "jag" utgett mig för att vilja ha camsex. Obehagligt, men jag antar att de tröttnade..



Sedan din fråga, vad de får ut av det? Antagligen saknas det nog en skruv eller två om man skickar bilder och liknande till någon man aldrig ens träffat..

Kommentera

Publiceras ej