Onsdag

0kommentarer


Usch, vilket otäckt väder vi har haft här idag, det har varit storm och snöigt hela dagen.
Och jag har varit hur trött som helst och vet inte riktigt vad det kan bero på, eventuellt kan det bero på mina nya tabletter som jag började ta igår. Eller så är det helt enkelt vädret.

Kollade på Ohpra om en 7 årig flicka som hade grov schizofreni, det måste nog vara en utav de mest påfrestande psykiska sjukdom man han ha.. Och plötsligt gick tankarna till den där mannen som vi hade problem av på baren i sommrast, fy vad jag var rädd för honom.
Men det jag inte förstår är varför drabbas vissa personer utav den sjukdomen?
Iofs så är det väl ganska självklart att vissa drabbas, precis samma med alla andra sjukdomar. Men vad är EGENTLIGEN schizofreni, vad gick fel liksom?

Ja, det är väl det jag har haft för mig idag denna tråkiga onsdag.

Hur var din dag?

Kommentera

Publiceras ej