Godmorgon!

0kommentarer


Nyvaken?

Det är då inte jag i alla fall, har legat och vänt mig i sängen sen strax före fem i morse efter två timmars sömn.

Det var beräknat att älsklingen skulle vara på Arlanda 05.10 så jag ringde honom strax före fem för att kolla så allt var okej. Sedan hade vi telefonkontakt ända till han hade fått sitt boarding pass strax efter sex.
Efter det så slutade hans mobil att fungera och självklart blev jag orolig om min J hade kommit till gaten och att han hittat så att han skulle hinna med planet.
Kan ju vara därför jag jute kunde sova med, pga att jag var orolig..
Men för fem minuter sen ringde han och sa att han satt på planet, så nu känner jag mig väldigt lättad.

Men jag är dock fortfarande klarvaken och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.. Liksom vad gör man klockan 8 på morgonen om man inte har någonting inplanerat?




Och såhär ser jag upp klockan 8 på morgonen:P

Kommentera

Publiceras ej