En liten (tråkig) uppdatering

1kommentarer


Denna dag har varit riktigt meningslös och jag får säga det, har inte hänt något speciellt. Men eftersom jag ändå måste uppdatera min blogg så får ni väl ta del av det som har hänt ändå. haha

Vi for till Ö&B och bara kollade, hittade ingenting en riktig B- affär..
Sedan for vi vidare till Willys och jag handlade super goda nötter, cashew nötter med smak av sourcreme and onion. Mums!
Tryckte i mig alla när vi kom hem och blev alldeles illamående..

Och just nu sitter jag här med tvn på i bakgrunden, skulle vilja se en bra film eller så.
Men mina bröder har bestämt att vi MÅSTE se Robinsson, usch! 
Men inte så mycket att göra åt det då vi bara ha en box..:(

1 kommentarer

Rebecca

16 Jan 2010 23:05

Bo i cypern, vilken Lyx!! Hehe

Fin blogg du har!

ha de bra!

// Rebecca

Kommentera

Publiceras ej