Ljusparty

3kommentarer


Halloj!

Ikväll har jag och min mor varit på Ljusparty hos en utav hennes fd arbetskamrat.
Det var faktiskt riktigt roligt, jag älskar inredning och ljus och sånt men synd bara att allt sånt ska vara så dyrt och min plånbok innehåller inte så mycket pengar.
Det fanns i alla fall mycket fint som jag ville köpa, men det slutade med att vi beställde 3 paket T-ljus (värmeljus)
med dofterna; Mandarin Mojito, Mangosteen splash och Svart hallon? tror jag att den hette..
Det var ett erbjudande, köp tre betala för två.


3 kommentarer

Olivia

13 Jan 2010 23:53

Ohlala, inte bara lite fina ljus!

Sara

14 Jan 2010 09:08

Fina ljus. :)

Nu ska jag städa.. Wiho. Du sover nog fortfarande! ;P

Linda

14 Jan 2010 11:15

oh, ljushållaren med en pingvin!! <3

jag vill inte ha den, jag måste! ;)

var detta partylite som var märket på allting?

har beställt därifrån förr och det luktar underbart :)

Kommentera

Publiceras ej