Datorn har varit på "lagning"

1kommentarer


Har varit dålig uppdatering sen i söndags, sorry for that..
Men igår gav jag min kusin laptopen för den var så otroligt seg, så han omformaterade den och installerade XP istället för Vista. Och nu går den faktiskt otroligt fort. Den gick inte ens så här fort då den var nyköpt.

Så nu kan ni förvänta er mer och bättre uppdatering, det är väl bra?

Var i alla fall på stan idag och fyndade lite, köpte en bh för hundra kronor och det kan jag ju tala om att det var år och dar sedan jag hittade en bh som passde för bara hundra kronor.
Sedan köpte jag bara lite tråkigt tjafs, typ svarta byxor och några vita skjortor som jag ska ha då jag kommer tillbaka til cypern.
Köpte även lite smink från MUS, lite var det.. Men dyrt, en consealer, ögonbryns skugga och ansiktsvatten för ca 600. Men det är ju bra grejer!
Köpte även bantningspiller+ tarm detox.. Började med tarm tabletterna ikväll (usch, låter äckligt med tarm tabletter..) Och just nu känner jag hur tarmarna arbetar för fullt, haha. Usch..

Nu hade jag tänkte sova faktiskt, är sjukt trött. Eller ja, ska sova efter "How I met your mother"..



Klicka här om du vill gå ner i vikt!

1 kommentarer

Matilda

27 Jan 2010 17:09

vill du få publicering på min blogg.... gå bara in och läs inlägget "vill du synas på min blogg".



kram!

Kommentera

Publiceras ej